Ja må de leva

Emelie fyller år snart, presenten är köpt... Hon ska gå på korgen OCH ha fest.
Camilla fyller år snart... Hon ska gå på krogen.
Susanne fyller år snart, presenten är inte köpt... Hon ska ha filmkväll imorgon.
Grattis åt er alla tre, mina små älsklingar!  <3  (men varför ska ni vara så nära varandra?!?! ><' )

Det är bekräftat att jag går upp på tok för tidigt under veckorna... Idag är det lördag och jag vaknade tio i sju i morse. Av mig själv, och jag var tillochmed pigg!

Häntextra
Kanske lite mysko att ha "häntextran" före valborg men orka hänga upp sig på detaljer...
JAG KOMMER FÅ MEDALJ! Jag har mördat flest deltagare i hela västernorrland! Den första maj kommer alltså SpelLedarna att tilldela mig medaljen "Västernorrlands Varg"! Jag är patetiskt jättestolt över detta faktum. xD
Valborg ska för övrigt spenderas ute i Emelie´s stuga med Emelie herself, Anna, Jenny och jag. Vi ska ha jättekul och dricka massa drinkar, äta god mat, spela biljard och kanske basta också.
Andreas (den Andreasen som kommer från Gotland) var inne på min haketanvändare och läste ... nåt ... O.o Mådde så jävla dåligt bara jag såg hans namn och ändå skänkte det någon sjuk tillfredsställelse, som om han krälat tillbaka och jag nu stod över honom. Jag vet inte riktigt hur det funkar men jag kände mig mäktig över att han varit inne och läst, även om hans namn fortfrande väcker avsmak i hela min kropp och just den delen kommer säkert aldrig ändras. Ni som vet vad han är för nån behöver ingen förklaring och övriga läsare orkar jag itne förklara hela scenariot för...

Skolakuten
Vi ska ha ett projekt klart i samhällskunskapen, om konflikter.... Vi håller på med ett samarbetsprojekt mellan samhälle och historia om kalla kriget, och där har våra lärare ironiskt nog bett oss att blogga om vad vi gör under lektionerna.... http://spin2a.blogspot.com om någon är intresserad....
Matte-nationella om två veckor och jag fattar knappt hälften av det vi gjort under året, men det blir säkert jättebra ändå.... eller nåt >_>;

Dagens Visa
Jag har fått Bowling for Soups sång My Hometown att fastna i huvudet, varför vet jag itne riktigt men där sitter den nu. Jag har också utvecklat en stor "soft spot" för Beelz med Stephen Lynch, där han sjunger om sin version av Satan... och även It was the world från Songs to wear pant to. Låten går ut på att man får en snabbgenomgång av hela världshitorien inom loppet av en minut.

It was the World
"I said summarize the whole of world history!"

Well okay!
First there was nothing,
then there was something - it was the world!
Oh, there were cavemen and dinosaurs,
and it was the world!
The stone age was rockin'
but there really ain't been no stopping since the rennaissance.
Oh yeah!
Somewhere between those it was medieval, it was the world!
There was an industrial revolution
and it was the world!
And in 1984 there was a beautiful baby born,
it was me.
So please don't throw me into the tank of sharks!

Fuck off och ha ett härligt såpbubblefyllt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0