'Cuz I Can

Häntextra
Emelie skulle iväg och ta blodprov efter skolan och jag fick följa med och hålla handen. Det hela skulle göras på vårdcentralens barnavdelning så i väntrummet nostalgitrippade vi rejält med en stoooor hög med Bamsetidningar. Det läskiga var att man kom ihåg alla utom Brums namn. Brum. Hur svårt ska det vara att komma ihåg? Hon var jätteduktig och märkte ingenting när de tömde henne på säkert en matsked. Det såg rätt mysko ut och rann läskigt snabbt, först var slangen tom, sen fanns det en centimeter i den och sen var hela den röd. Ascoolt. ... Det kan vara nåt fel på hur min hjärna fungerar när det komerm till att koppla saker. Man kan aldrig så noga veta.
Före vi kom upp till vårdcentralen så såg vi en Teddy tillsammans med Jacke och Hellas. Eftersom jag var nyfiken på woodoostaven Jacke köpt under marknaden använde jag Teddy som ursäkt för att gå dit och poka den. Jacke hälsade normalt men blängde som att han var fly förbannad över att jag var närmare honom än en halv kilometer. Teddy såg iochförsig rätt grinig ut han med, men just Jackes ogillande tog extra hårt. Jag har fasat för att träffa honom ända sen de där två hejdå-smsen blev skickade tidigare under sommarlovet. Det var hur hårt som helst att se hur mycket han ogillade min närvaro. Fast jag vet att han var rätt avig av sig under hela våren och vi inte längre räknar varandra som kompisar så gör hans blickar ont. Jag vill att han ska se på mig som han gjorde i höstas. Före folk började viska frågande bakom våra ryggar. Jag saknar den Jacke jag var kompis emd och jag vet att han finns kvar någonstans. Det är det värsta med allt, jag vet att han är samma person och jag är samma person, men tillsammans är vi verkligen inte samma personer som då. Let's alla hata förändringar till det sämre.

Dagens Visa

Jag vet inte varför den är dagens visa, men den gör mig glad och mycket mer motivering än så behöver jag inte eftersom dte är jag som bestämmer här på min blogg. Bwahahaha! Dagens visa är kaxiga 'Cuz I Can med ännu kaxigare Pink herself!

Pink - 'Cuz I Can
Hahaha
We're gonna rock and roll
Ra Ra
Alright I drink more than you
I party harder than you do
And my car's faster than yours too

P I N K
P I M P
I'm back again
I know ya'll missed me
I'm so so sick
Can't handle it
Yeah I talk shit
Just deal with it

My rims are 23 inch
And they're black on black
No they're not his
Diamonds all over my teefs
You can try and try you can't beat me

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm fucked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can

You know I'm rare
You stop and stare
You think I care
I don't
You talk real loud
But you ain't saying nothing cool
I could fit your whole house in my swimming pool

My life's a fantasy
That you're not smart enough to even dream
My ice is making me freeze
You can try and try you can't beat me

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm fucked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
Yeah

Uh
Break it down
It's tough times out here ya know what I'm saying mmhmm
Yeah I'm super thick
People say I'm much too chick
Come and kiss the ring
You just might learn a couple things
I'm trying to school you dog
Ruff ruff ruff ruff ruff ruff ruff
I'm your worst nightmare
Bring it we can take it there
What are you scared

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm fucked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
Yeah

So I'll cash my checks and place my bets
And hope I'll always win
Even if I don't I'm fucked because
I live a life of sin
But it's alright
I don't give a damn
I don't play your rules I make my own
Tonight
I'll do what I want
Cuz I can
Yeah


 


Kommentarer
Postat av: Erika H

Det är synd att du är ovän med honom när det gör dig så ledsen, jag hoppas det finns något sätt att ni kan ha det som förr!

2007-08-31 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0