Beautiful Manson

Jag har sett Mansons rumpa!!! Den är fiiiiin!!!!
Här får ni resan i bilder (fattar ni förresten hur coolt det är att ha en Marilyn Mansonmapp i mappen "real people"???) tyvärr är det ju lite svårt att få tydliga bilder när man står mitt i en väldigt rörlig massa som hoppar, knuffas, ramlar osv så här får ni de klaraste bilderna.... Vill ni se de som ebstår av sudd får ni be om det.

 Anna är söt som vanligt
Jag är aldrig söt, deal with it.
Så här många var vi som hann sätta oss framför staketet före konserten.
De här hann inte komma till "rätt sida"
 Turbonegro var förband (alldeles för länge!)
Publiken bestod av 8000 pers, här i väntan mellan förband och Manson
Vi träffade en 19årig Linnea. Hon var skitsoft! Tyvärr tappade vi bort henne när han kommit på.
Titta! Titta! Nu ser man hans siluett på andra sidan det svarta skynket!
 Sakta kommer han fram på scenen.
 Visst är han fin? Och spana in hans mick! Den har ett knivblad!
 Han satte eld på bibeln sen, tyvärr inget foto på det
 Under "Beuatiful People" sprutades det ut konfetti.
 Garderobsträngseln var rätt bra den också, och då fanns det ändå minst två garderober...
Så här såg vårt rum ut
 Frukost på Café Kladdkakan i Gamla stan, vi drack varsin kopp(liten skål?) te och åt varsin överdimensionerad scones i formen av muffins som vi bredde philadelphia och aprikosmarmelad på. Hett tips!
 Fantasybokhandeln har läskigt många mangor, det här är bara 5 av deras 10(?) hyllor... Men de är betydligt dyrare än hemma, billigaste jag hittade var på 98:-

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/live/article1470847.ab Här är aftonbladets recension av kvällen. DET VAR UNDERBART! Sa jag förresten att Anna har tagit i hans tröja? Snubben framför henne fångade den... Fubbhon

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som en helt underbar lördag-kväll! (för dej ;P)
Jag förstår att du var lyrisk, och fortfarande är det, det skulle jag också varit om jag sett någon konsert med någon/några jag är helt såld på XD

2007-12-17 @ 12:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0