blablabläbläbla

Just nu sitter jag på lektion med en burk innehållande 16 kladdkakebitar bredvid mig och ouppfyller 4 5 6(!) lärares förväntningar på mig.
Jag ska skriva om islam tills ikväll. Kommer inte ens ihåg exakt vad jag skulle skriva om. Nåja det står säkert någonstans.
Jag ska skriva om socialpsykologi tills ikväll.
Jag ska skriva något förvirrat om miljöpolitik.
Jag ska skriva om språkhistoria (svordomar) nu på lektionen.
Jag ska ha kinesiskaprov om någon timme.
Jag har lovat att gå tilol ybuss och försöka kolla upp om man kan ändra mina och annas biljetter (80spänn på att jag inte får).
JAG VILL INTE!

Helst av allt vill jag bara få sälja bort de här infernaliska kakorna så att jag slipper gå och släpa på hela burken. Visserligen kommer jag ha kvar burken även efter att kakorna är sålda men det är en smärre detalj jag inte bryr mig om. Jag vill bara få bort dem! NU!
Jag skulle inte alls ha något emot att få somna i Marcus armar eller helt enkelt kura ihop mig i Kalles soffa och titta på min efterlängtade yaoi.
Men jag måste vänta tills i helgen. Antingen fredag eller lördag. Allt beror på hur effektiva Kalles små n00bs är när det kommer till lokalletning.
Ikväll ska jag och Emelie gå på bio och titta på Elizabeth - The Golden Era. Jag tror verkligen att den är jättebra, men även om det skulle visa sig att jag för omväxlings skull har fel så får jag om inte annat en mysig stund i biomörkret bredvid min lilla flicka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bläscha, tråkigt och jobbigt många uppgifter.. =/
Men du ska ju få låna papprerna av mej på psykologin som vi diskutera tillsammans, och nu har du ju längre tid på dej iaf..

Som tur var gick det ju bra med biljetterna =D (vart är mina 80 spänn, haha ;P)

Filmen var ju jättebra; "Elizabeth the golden Age", verkligen en stark och "mäktig" film, huj huj, verkligen värt det XD

2007-12-06 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0