Skenet kan bedra

Här gick jag runt i den underbara illusionen av att jag blivit ihop med världens finaste och sötaste kille som verkligen bryr sig om mig. Någon man kan gråta hos medans han håller mig i sina armar och stryker mig över huvudet.
Men oj så fel jag hade!
Igår så bestämde vi oss för att knata ner till videoteket för att hyra Braindead, som han ännu inte sett, och Lilla Sjöjungfrun, som jag helt enkelt kände för att se. Vi letade reda på Braindead, som för en gångs skull inte var uthyrd, och gick iväg till Disneyhyllan. Det visade sig att pojken aldrig sett Micke och Molle! Alltså dissar jag Sjöjungfrun till förmån för Micke och Molle. Vi går hem, bråkar med Johan om hans TV och hamnar tillslut framför en av datorerna.
Vi börjar med Micke och Molle. Alla som sett filmer med mig vet att jag har lätt för att bli rörd till tårar och detta gäller särskilt Disneys klassiker. Precis som alla andra gånger så bryter sig ett Niagarafall loss från mina ögon när filmen närmar sig slutet där de ska jaga Micke. När Marcus ser att jag gråter så ser han först förvånad ut och sen får han något konstigt hånflin som jag aldrig sett förut. När jag dessutom börjar hyperventilera till följd av gråten så hör jag ett lågt skrattande som sakta stiger i ljudnivå tills han sitter där med ett hånflin och skrattar ett typiskt elakt-serietidning-skratt; hehehe åt mig. Ingen kram här inte. Det tog honom 10 minuters gråtande före han faktiskt höll om mig men nog fan skrattade skitstöveln då också. Vad hände med den snälla pojkvännen man skulle kunna gråta ut hos? Jag håller mig nog till Teddy i fortsättningen...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä! Fy fan va elakt! När jag gråter så kramar magnus alltid om mig!! Det där va faktiskt riktigt jävla dålig stil, du får ursäkta mitt utfall, men det är vad jag tycker. -.-

2007-12-27 @ 21:57:33
Postat av: Emelie

Jäkla elakt gjort tycker jag, som sagt! Så gör man inte som pojkvän! Icke! Han ska vara förstående, hålla om och trösta! Grr, nu jag vara arg på honom, så behandlar man inte sin flickvän, allra minst min Elisabeth! XO Taskigt gjort!

2008-01-05 @ 13:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0