Åh, Sigmund!

Juppjupp, så kan det gå när Anna och jag släpper loss efter midnatt. Vi stod i en timme igår och försökte komma på vilka fula namn man kunde stöna på ett "behändigt" sätt... Prova själva, Sigmund flyter helt enkelt fram som ljuvlig hallonsoda mellan läpparna om man har den obligatoriska huvudknycken till. Ett lite mer fint och vanligt namn som däremot inte gick bra att få fram var Robert, det är för hårt... Vi provade också olika tjejnamn och där var Ann-Kristin en favorit som ofta upprepades bara för skojs skull.

Nåja, vad hände igår? Jag vaknade, åt frukost, satt vid datorn i lite drygt en timem före Markus kom sen så cyklade vi iväg till smitingen (dryg halvmil, fatta duktiga vi var!) där vi blev attackerade av tärnor och pga dem flydde vi in till Klubbsjön istället. Vi badade och pratade, cyklade tillbaka, jag drog till jobbet, kom hem och gjorde nudlar före jag fick med mig Anna till klubbsjön för ett kvällsdopp med kakor och saft. Mycket bad på agendan, men det är väl därför som det regnar idag antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0