Not Just Make Believe

Jag saknar Markus.
Jag har inte sett honom sen natten mot lördag.
Det är redan måndag.
Jag är inte klok.
Och jag har nån slags prestationsångest, ungefär som när jag ska skriva en uppsatsför engelskan. Och ja, trycket är större med engelska eftersom det är mitt bästa ämne = måste ha MVG.
Jag måste göra bra ifrån mig den här gången.
Jag ska verkligen förtjäna hans tillgivenhet.
Det där med prestationsångest är ännu mindre klokt.
Tror jag.
Just nu vet jag ingenting bortsett från att jag tycker om honom.
Och det är rätt uppenbart att resten av världen tycker mer om honom än de litar på mig de också.
Jag har hunnit få 8 mordhot från olika människor ifall jag skulle göra något för att såra honom.
Och jag förstår dem.
Han är oskyldig och ren (ja, det är rätt ord) och förtjänar på inget sätt att bli "utsatt för mig".
Stackars pojke, vad har han givit sig in i?
Men jag ska vara duktig den här gången.
Han ska aldrig behöva ångra sitt val.

Dagens Visa
Elisabeth vara kär. Elisabeth välja kärlekssång.

Not Just Make Believe - Ella Enchanted OST

I thought that I was too old to believe in fairy tales
But there's a letter for me waiting when I check my mail
I start to shakin like a seven on the rictor scale
When you say you love me
I look in the mirror and I'm not who I used to be at all
It's coming clearer

I'm Cinderella at the ball
I'm Alice growing ten feet tall
It's not just make believe
Here comes the prince's kiss
I'm positive the slipper fits
It's not just make believe

It started out as just another ordinary day
Then suddenly my life is different in every way
The sun is brighter and my happiness is here to say
Its like I'm dreamin
Thank you for showing me that true love doesn't hurt when you fall
You got me glowing

I'm Cinderella at the ball
I'm Alice growing ten feet tall
It's not just make believe
Here comes the prince's kiss
I'm positive the slipper fits
It's not just make believe

Whenever, wherever, forever, I'll be with you
We have it, its not just oh ooh
I look in the mirror and I'm not who i used to be at all
It's comin clearer

I'm Cinderella at the ball
I'm Alice, growing ten feet tall
It's not just make believe
It's really happening
I feel so good I gotta sing
It's not just make believe
I'm Ariel above the sea
I'm Beauty dancing with the Beast
It's not just make believe
Here comes the prince's kiss
I'm positive the slipper fits
It's not just make believe

Oh, it's not just make believe

It's not just make believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0