Slept So Long

Häntextra
Igår var jag på dejt. Det trodde ni inte att jag skulle lyckas med att få till va?
Åtminstone trodde inte jag det.
Men det blir inte alltid som man tänkt sig så iväg till Sundsvall tog jag mig ändå för att träffa Johan. Han är en jättetrevlig snubbe på 26 år med stort filmintresse och mycket bakom pannbenet. Vi gick hem till honom där vi satt och pratade om allt möjligt i säkert två timmar. Sen kysstes vi. Han var bra på att kyssas. Han var rätt trevlig att kyssa också med sitt utseende. 186cm, fina armar, ögon, händer och avgjort knarkvänligt hår. Och NEJ, till er som undrar. Vi gick INTE längre än att kyssas. Jag kan visst det vara en duktig flicka när jag bestämt mig. Men som sagt så var han en trevlig prick så vi kommer säkert träffas igen och faktumet att han är vegetarian och duktig på att laga mat drar inte ner poängen. Efter fyra timamr så skildes vi åt, han åkte till jobbet och jag gick iväg till Rai där jag mötte upp med Emelie. Vi hyrde Guess Who, den var klart över förväntan, och köpte hem pizza ... fast egentligen var jag för mätt och fick således kämpa i mig de tre sista fjärdedelarna. 
Teddy vill tälta. Jag har redan lovat att jag dyker upp men jag hoppas att det kommer fler personer för min egen säkerhets skull. Inte illa menat mot pojken, jag står fast vid att han är en söt och harmlös liten pojke, men faktumet att han och hans flickvän har problem kvarstår. Han är  gosig så det räcker när de har det bra så hoppas att han håller samma nivå när det är ostadigare... dvs någon kram här och där. Tro inget annat. =P

Dagens Visa
På bussen hem imorse så slumpades låten Slept So Long från soundtracket till fimen Queen of the Damned fram och när jag lyssnade på texten i mitt sömndruckna tillstånd kunde jag inte hjälpa det utan kände igen mig själv i textraderna Touching you makes me feel alive/Touching you makes me die inside. Kanske inte världens bästa kombination men det är så jag fungerar just nu, tyvärr.

Slept So Long

Walking, waiting
Alone without a care
Hoping, and hating
Things that I can't bear

Did you think it's cool to walk right up
To take my life and fuck it up
Well did you
Well did you

I see hell in your eyes
Taken in by suprise
Touching you makes me feel alive
Touching you makes me die inside

Walking, waiting
Alone without a care
Hoping, and hating
Things that I can't bear

Did you think its cool to walk right up
To take my life and fuck it up
Well did you
I hate you

I see hell in your eyes
Taken in by suprise
Touching you makes me feel alive
Touching you makes me die inside

I've slept so long without you
It's tearing me apart, too
How to get this far
Playing games with this old heart

I've killed a million petty souls
But I couldn't kill you
I've slept so long without you

I see Hell in your eyes
Taken in by suprise
Touching you makes me feel alive
Touching you makes me die inside

I see Hell in your eyes
Taken in by suprise
Touching you makes me feel alive
Touching you makes me die inside
(repeat to fade)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är en duktig flicka gumman ^____^

2007-07-15 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0