Han förtjänar inte bättre än att bli utsatt för mig

Jag tycker inte om Jacke.
Jag blir så jävla sur varje gång jag pratar med honom. Inte för att det är ovanligt men nu orkar jag fan inte mer. Den jävla surpuppan förtjänar att plågas av en massa Elisabethkloner med ananasar som används á la Little Nicky!
Vi började prata på msn idag. Försökte än en gång fråga varför han ignorerar mig så mycket som är praktiskt taget möjligt utan att det ska bli ett nytt kallt krig. Får som vanligt svaret att jag är en väldigt irriterande och klängig person och att han haft flickvänner som jagat honom mindre.
Ett: Jag erkänner att jag kan vara jobbig, och det håller alla som känner mig med om...
Två: Vad fan då jagar??? Jag har varit med honom tre gånger sedan vi kom tillbaka från jullovet och så har vi sett varandra på stan av slumpar, två gånger har jag då hälsat. Oj vilken intensiv jakt! Nästan så jag blir nyfiken på hur långvariga förhållanden pojken har haft.
Han påstår att jag beter mig som om jag skulle vara "pisskär" i honom... Gör jag det? För det har i såna fall gått mig helt obemärkt förbi... Fast det kan ju vara alla magfjärilar och imaginära såpbubblor som Bob framkallar som fått mig att missa dessa otvetydiga tecken? Vad vet jag, jag är ju bara barnsligt sprallig
Sen börjar skitungen anklaga mig för att vara emo. Av alla jävla stereotyper så är väl emo den jag skulle vara längst ifrån, eller är jag helt ute och cyklar nu?
Eftersom det är en anklagelse jag helt enkelt inte kan ta till mig utan en ordentlig motivering så får jag svaret att resten av världen kanske inte skulle se mig som emo men att han skiter i resten av världens befolkning tycker. Ja, det var därför jag började tycka om honom men nån gräns får det väl ändå finnas? Motiveringen lyder tydligen att jag blånekar att jag skulle vara en emo (vilket alla gör nu för tiden), jag klär mig som en och tydligen vill vara i centrum, vilket jag visar på ett väldigt odiskret sätt. Sen NÄR klär jag mig som en emo? Och han är mer för uppmärksamhet än vad jag är.
Jävla poser! Han blev blockad på msn efter detta utlåtande. Jag står inte ut med fler ogenomtänkta förolämpningar och myskofierade påhopp. Jag tycker inte om Jacke! Så det så! Trots att jag fortfarande vill räknas till hans vänner och utan att tveka skulle lägga mitt jävla liv i hans vänstra hand, den högra också när protesen är på. Men det har jag inte sagt högt för då skulle jag ju naturligtvis vara en klängig liten emoflicka med världens största crush på honom. Jag dör. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du Elisabeth, är INTE emo. Och du klär dig absolut inte som en!! Sen tycker jag inte du har jagat jacke? Jag vet knappt hur pojken ser ut, men som du förklarat så verkar det inte alls som så. Mer att han fått för sig något? Vad vet jag. Han kanske har flickfobi? :P Låt oss göra som Micke sa: "Kör över hans testiklar med en ångvält! Han dör inte - Men får jävligt ont!" ;)

2007-06-18 @ 01:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0