Jag vill baadaaaa!!!~~

Jag har tråkigt. Det är varmt ute. Jag får inte tag på en enda jävel som vill bada med mig. Ack, att världen kan vara så grym...


Jag har haft konstigt obehagliga drömmar i två nätter nu. Det värsta är att det känns som att de har något slags budskap, jag kan bara inte komma på vad det skulle vara. Känns inte som något bra iallafall...

Igår natt drömde jag att jag var en hob, det var iallafall vad de kallades, egentligen så var jag stor som en kanin och lovligt villebråd för alla som var större än mig. I början av drömmen så pulsar jag ensam genom djupsnö och försöker gömma mig för en jägare som jagar mig med spjut. Efter ett tag kommer jag till en sjö där jag lyckas göra mig av med honom.
Jag klättrar upp på någon ställning där jag ser hur mopeder (som ser mer ut som snöskotrar) åker förbi under mig. På den här (numera tydligen uttorkade) sjön så finns det en svan som blir förföljd av en av mopedskotrarna och när den försöker försvara sig, som svanar har en tendens att göra, så blir den nästan slaktad i de propellrar som tillåter fordonet att flyga. Det var riktigt hemskt att se hur den kämpade för sitt liv och jag blev så förbannad på föraren att jag går fram för att läxa upp honom och helt glömmer bort att jag är 15 meter upp i luften... Fick på något sätt tag i en påle som jag kunde klamra mig fast vid men det var ingen rolig dröm ändå.

Inatt så drömde jag att jag och Erika var vid hamnkrogen och pratade, eller badade, vet inte riktigt vad vi gjorde där egentligen, men vi var iallafall där i badkläder och handdukar, när helt plötsligt någon mysko snubbe dyker upp och vi beslutar oss för att dra hemåt. Det visar sig att snubben känner Jacke (av alla jävla personer att lura in sig i en dröm! Domo-kun på honom!!! Dx ) och att han är på väg dit, av någon anledning får det oss att stanna kvar och vänta, fast inte någon av oss egentligen tycker att det verkar vara en särskilt bra idé. Det visar sig att vi hade rätt för när han dyker upp och ser mig där blir han asförbannad och vi skyndar oss snabbt därifrån, så snabbt att jag råkar kliva på en fucking jävla spik som trycks in halvvägs i hälen. Erika lyckas lirka ut den och sen stapplar vi vidare hemåt.
Naturligtvis så kommer vi inte fram utan vi hamnar på nåt äventyrsbad (det är ju trots allt en dröm) som Jacke och snubben lätt tar sig in i, självklart hakar vi på. Så vi fyra lollar runt och leker i vattenrutschkanor och har allmänt kul hela natten. När vi ska därifrån så blir jag indragen i någon bamsekram från snubben, som börjar tafsa och allmänt äckla sig. För att komma loss så smidigt som möjligt så frågar jag Jacke om han tänker förneka mig en hejdåkram när det nu är sista gången som vi ses som vänner, han suckar lite grann men kommer sedan över, med öppna armar och det där dumma pumpagubbsflinet. Jag vaknade samtidigt som snubben släppte mig av att jag fick ont i hälen.

Det kanske bara är jag som är fjantig men faktum kvarstår, jag tror att de här drömmarna försöker säga något, frågan är som sagt bara vad. Bläää, jag hatar när man inte kan komma på sånt på en gång. ><'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0