School's Out For Summer

Jag har inofficiellt sommarlov. Har haft min sista lektion för 5 timmar sedan och har egentligen bara skolavslutningen kvar. Ah the joy. x3
Fick IG i MatteB, gjorde kursprovet idag för att försöka ta igen det jag missade på nationella, på väg ut genom dörren så kom han springande efter och sa att "det tyvärr itne räckte för ett G", så jag får rest nästa termin. Blä. Jag vet inte ens om jag vill veta vad det innebär mer än att jag kommer ha matte trots att jag sett fram emot ett matte-fritt år i trean. Fast det var å andra sidan inte så oväntat, men som sagt: fortfrande surt.
Har tackochlov fått MVG i Engelska B, hade jag fått VG så hade jag vänt uppochner på världen så mycket som han praktiskt taget lovat mig ett MVG hela terminen. Jag tycker om Richard, när jag hade den muntliga delen av nationella så frågade han om han fick ta en godis (Emelie satt bredvid och åt upp hälften av mitt lösgodis xD ) jag svarade att det var fritt fram om jag fick MVG. Svaret på det affärsförslaget var dock att "I won't give you a MVG for one candy! You'd have to show up in black cat-ears, a corset and carrying a whip to get a MVG from me!" Idag var det betygssamtal och hans hälsning var "No black cat-ears, no corset and you forgot the whip... How did you expect to pass this course?" Han såg lite purken ut vid försvaret att jag åtminstone hade en slips i håret men delade dock ut en hel del lovord över mitt arbete innan han konstaterade att det blev MVG för min del, Malin Goods betyg till trots(VG). Jag tycker om honom >w<
Jag dog DeathGame började idag klockan 9. Klockan halv två när jag stod och väntade på bussen kom en Tobias, utklädd till ninja, fram och knivhögg mig. Typiskt. http://www.deathgame.se/?id=12&userpage=stats om någon orkar läsa hela historian...
Tivoli ikväll <3


Alice Cooper - School's Out

Well we got no choice
All the girls and boys
Makin' all that noise
'Cause they found new toys
Well we can't salute ya
Can't find a flag
If that don't suit ya
That's a drag

School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces

No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks

Well we got no class
And we got no principles (principals)
We ain't got no innocence
We can't even think of a word that rhymes

School's out for summer
School's out forever
My school's been blown to pieces

No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks

Out for summer
Out 'til fall
We might not come back at all

School's out forever
School's out for summer
School's out with fever
School's out completely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0