Snipp Snapp Snut så var den Sagan Slut

Häntextra
Jacke och jag är inte längre vänner. Jag saknar honom som fan men han vill inte ha med mig att göra så då ska jag inte störa mer.
Skickade ett sista sms på lördagskvällen där jag bad om ursäkt för alla fel jag gjort och hoppades att han skulle få en bra sommar, klockan 5 på söndagsmorgonen får jag svaret att han var ledsen om han inte levt upp till mina förväntningar. Jag var för trött för att orka reagera på något annat sätt än att krama mobilen, knipa ihop ögonen och hoppas på att det inte skulle göra lika ont nästa gång jag vaknade. Min önskan slog inte in.
Just nu känns det som att jag går runt som ett jävla skal och bara väntar på att han ska höra av sig. Fast om jag lärde känna honom rätt så kommer han inte att göra det.
Det värsta är att han aldrig gjorde mig besviken, han reagerade alltid på allt precis som jag trodde att han skulle göra oavsett om jag tyckte om reaktionen eller inte så gjorde han mig inte besviken en enda gång hur sårad och ledsen jag än blivit. Det kommer att bli värre i höst när vi riskerar att träffas igen, jag har ingen aning om hur jag ska stå ut med att inte ens få nicka igenkännande.
Jag saknar honom helt enkelt så otroligt mycket. Jag både älskar och behöver honom som vän och ingen komer kunna fylla det här rummet på samma sätt som han gjort.

Dagens Visa
I en sista hälsning till Jacke (trots att han inte har den här adressen) så kan Eras sång Don't You Forget få bli dagens visa...

Era - Don't You forget

Mom's sick, she say she cant get up.
My little brother is getting hungry.
I must go to the village and ask for some food, would you help me?
-Sure Connie, I'll help ya.
-I always feel good when you're with me.
-You're my friend Connie.
-Are you always gonna be there when I grow up, are you?
-Cross my heart.

Don't you forget about me, don't you forget about me.
We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me, don't you forget all of our dreams.
Now you've gone away, only emptiness remains.

-I always feel good when you're with me.
-You're my friend Connie.
-Are you always gonna be there when I grow up, are you?

Don't you forget about me, don't you forget about me.
We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me, don't you forget all of our dreams.
Now you've gone away, only emptiness remains.
Don't you forget about me, don't you forget about me.
Don't you forget about me, don't you forget about me.
We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me, don't you forget all of our dreams.
Now you've gone away, only emptiness remains.
Don't you forget about me.
We were soft and young, in a world of innocence.
Don't you forget about me.
Don't you forget about me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0