Duktig Flicka

Jag har faktiskt kommit en bit på vägen nu... Min rapport har tagit sig in på sin tredje sida och jag har både framsida och innehållsförteckning. Jag är väldigt stolt över mig själv. Iochförsig så har jag långt kvar före det kan räknas som ett klart arbete men jag har åtminstone fått någonting gjort. Vad jag dock inte fattar är varför jag inte kunde göra det i tid? Jag är så jävla blåst. House om 45 minuter, det tänker jag titta på bara för att han är kung men annars så ska jag sitta kvar här tills det är klart. Det går bättre och bättre ju längre man kommer så vi hoppas att den trenden håller i sig. Peppar peppar, ta i trä. Har börjat lyssna på Stephen Lynch igen, vet inte om det är ett bra tecken eller inte men han gör mig glad på utsidan för åtminstone kortare stunder så jag fortsätter nog ett tag till. Dashboard Confessions är jättesöta och A Fire Inside är lika underbar som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0