Stygg Elisabeth!

Jag är verkligen hur jävla korkad som helst. Jag borde måste skriva på den där korkade rapporten och dumma lilla jag kan verkligen inte ta tag i det. Jag har däremot hittat en mängd roliga små "tester" på memegen...
Fy mig som inte gör vad jag ska!
Jag kommer snart att gå in på Gaia för att inte tala om Haket och YouTube... Det här är inte bra men jag känner redan hur det rycker i fingrarna... Det är verkligen skrämmande att jag har så jävla taskig självbehärskning! Dumma jag! FY! Jag kommer säkert göra fler tester också...


Jag fick en glass från mamma, den var god... <3


FY MIG! JAG SKA BLOGGA PÅ KLASSBLOGGEN OM HUR DUKTIG JAG ÄR INTE SITTA HÄR OCH BEKLAGA MIG ÖVER ATT JAG BÖRJAR FÅ SLUT PÅ TILLVÄGAGÅNGSSÄTT ATT UNDVIKA ALLT JOBB!!!!!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag ska bättra mig.... någon dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0