Bland tomtar och trassel

Jag får psykbryt på det här tangentbordet! X vägrar funka om man inte lägger åtminstone halva kroppsvikten bakom, så bli inte förvånade om det någonstans står eakt eller liknande istället för exakt... Dumma tekniska prylar.
Idag har väl inget jättesärskilt hänt, jag var på Kupan och sorterade knapar och såna där kransar man har runt ljus under jul. Efter det kom jag hem och åt Johans misslyckade "mat" före mamma och jag drog oss till bion och tittade på Hairspray. Hon höll med mig om att det är Travoltas absolut sötaste roll hittills. Han borde spela överviktig hemmafru oftare tycker jag.
Läste igenom gårdagens blogginlägg och upptäckte ett stooort yftningsfel! Det var inte Marcus som fick genomlida min gråtattack, eftersom han sov, utan Teddy. Ursäkta klantet, allihopa.
Jag har fortfarande inte städat mitt rum vilket jag egentligen tänkt göra i en vecka nu och dessutom hade avsatt tid för under söndagen. Nåja, shit happens... Nästa vecka kanske? I helgen ska jag ju vara med Marcus och visserligen är jag ledig på måndagen men då ska jag och Erika äntligen prata ihop oss ordentligt om projektarbetet. Tanken att vi borde göra det har slagit mig asmånga gånger men jag är som vanligt både lat, slarvig och glömsk så därför var det (som vanligt) hon som fick ta upp det. Tack för att du inte åkte utomlands och lämnade mig hemma för att sumpa ihop det här älskling!
Jag har lyckats hitta julklappar åt Märtha och Kix vilket betyder att det nu bara är Erika, Jenny, pappa, Johan, assar och mamma kvar. Frågan är bara vad de ska få?
Märtha - ljusstake
Kix - ljusstake
Assar - kommer att få godis
Jenny - CLUELESS
Erika - CLUELESS
Emelie - CLUELESS
Johan - CLUELESS
Pappa - CLUELESS
Mamma - ev. heldag med mig?
Marcus - Vi får se hur det blir på den punkten som sagt, men jag vill om inte annat ha med honom på listan över dem som ska få!
Jag ska tydligen ha kinesiskaprov veckan vi kommer tillbaka. Tackochlov har jag mina böcker här hemma men jag fattar fortfarande inte hur jag ska få in allt vi (ska ha) lärt oss i huvudet tills dess???
Kalle suger på att prata i telefon men på något vänster lyckades han hlla ut i tre timmar igår. Grattis till honom antar jag. Sen dog hans batteri. Sånt som händer antar jag...
Idag kom den andra biljetten till Manson, när jag kollade på dem så står det att den ena är "ståplats parkett 11" medans den andra är "ståplats parkett 13", betyder det att vi kommer hållas åtskilda eller bara att vi ska in i olika dörrar, om ens det? Nåja, tiden får utvisa vad som händer eftersom det nu ändå är ståplats borde det inte vara så svårt att flytta runt väl?
Jag har skor! Jag går itne längre runt med snörade hål på fötterna utan har ordentliga skor. Tyvärr gick de på 400 spänn. Det är bara att bita ihop, jag vet ju att jag behöver dem. Bakesale som gäller med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Erika H

Haha, Nej då- det var inget, vi kan nog allt klara av
projektarbetet x3

-___-; och jag borde också städa mitt rum-

Kom ihåg, skriv bara inte här om julklappar till personer som vet din bloggadress!

2007-11-14 @ 22:35:21
Postat av: Jenny

Tro mig, att man måste lägga ner typ hela sin kroppsvikt för att den tangent ska fungera har hänt mig många gånger.. -__-''

Iaf så, kanske bäst du inte nämner vad du ska ge mig i julklapp här på bloggen eftersom jag läser den ganska regelbundet? :P
kramar

2007-11-14 @ 22:55:33
Postat av: Emelie

Nä nu blir jag sårad! ='( Så du vill inte byta julklappar med mej, nähäpp! XO You just left me out =( Så bara för att jag är borta så glömmer du bort mej :'(

2007-11-15 @ 00:40:27
Postat av: Emelie

Nä nu blir jag sårad! ='( Så du vill inte byta julklappar med mej, nähäpp! XO You just left me out =( Så bara för att jag är borta så glömmer du bort mej :'(

2007-11-15 @ 00:40:34
Postat av: Emelie

Bläsch, dubbelkommentar, jäkla skit grejs..

2007-11-15 @ 00:40:59
Postat av: Elisabeth

Haha nej Emelie jag har verkligen itne glömt bort dig men när jag fårgatr har jag inte fått ordentliga svar, klart vi också kan byta (L)

2007-11-15 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0