EMELIE ÄR TILLBAKA!!!!

Emelie är äntligen tillbaka hos oss stackars små frusna svenskar för att åter lysa upp vintermörkret med sina snilleblixtar.
Jag ber om ursäkt om jag klängde lite för mycket på dig igår, men jag var ju tvungen att känna att du verkligen fanns där. (Nu vet du hur Teddy känner sig om inte annat~~)
Efter morgonens obligatoriska glompattack så var armarna i ett relativt stadigt grepp runt henne förutom när jag höll henne i handen eller lekte med håret. Usch vad jag har saknat dig gumman! Vi gick också ut och åt på Kebaborienten, för let's face it - vem vill fira vännernas hemkomst med brun skolmat som har med "lever" i namnet? Däremot var det (som valigt) inte världens smartaste drag att äta två stycken. Ingen middag här inte.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha åt ni för mycket kebab så ni inte orkade middag? Stackare!

2007-11-28 @ 09:39:43
Postat av: Emelie

Naw, tack älskling för det varma mottagandet, det känns verkligen bra faktiskt att vara hemma (L)
Huva nej, inte klängde du för mycket, det kändes faktiskt bra, då förstod jag att jag verkligen var hemma =3
Jag har också saknat dej, jättemycket!
Hehe, jo, det kändes bra att fira med kebab, men ja, det blev lite för mycket XP

2007-11-28 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0