Innocence

Häntextra
Igår var jag med Erika och vi disskuterade hur vi nu skulle göra med vårt projektarbete, strukturerade det lite mer. Hon var jätteduktig och kom med en massa bra tankar hela tiden medans jag mest satt och nickade och kände mig bortdomnad i huvudet av sömnbrist. Och idag är det hon som har feber. Så jävla ironiskt. Krya på dig älskling (för Kupan är verkligen hemsk utan dig)!

Teddy har skaffat flickvän! Och inte vilken flickvän som helst heller, utan Ramona som gick i min klass i 5-6an. Jag minns henne som snäll och trevlig men kanske lite ... öm ... fladdrig, bitchig och på gränsen till slampig ibland... Hoppas att hon bara är snäll och trevlig nu för tiden, för det behöver, för att inte tala om förtjänar, han! Han har blivit så grundligt sårad av tjejer under det senaste halvåret att det är värt en eloge att han inte har förklarat Jihad på hela kvinnosläktet. Istället så har han fortsatt att falla för tjejer som efter ett tag bara har krossat honom under hälen som en annan insekt som inte förtjänar så mycket som en tanke ens. Och vi pratar om en väldigt känslosam pojke, en sån som inte snålar med sina känslor (oavsett vad det är för känsla) och säkert tar åt sig mer än han erkänner. Om man träffar honom direkt efter en underhälenkrossning så syns det på långt håll att han inte mår bra, men ändå lyckas han skämta och vara lika snäll som vanligt.
Jag förstår egentligen inte varför jag valt att ösa av mig på honom två gånger redan, för han har verkligen gått igenom tillräckligt med skit som det är utan att jag måste ge honom ännu mer dumheter att tänka på. Därmed inte sagt att jag inte är tacksam för att han är en sån fin vän och duktig tröstare, jag hoppas bara att jag inte ska behöva återgälda tjänsten på grund av Ramona. Jag lovar och svär att ifall hon någonsin gör något dumt  mot honom så ska hon få med mig att göra för ingen får göra illa min Teddybjörn på det sättet! Så det så!

Dagens Visa
Jag vaknade och hade Innocence från Avril Lavignes nyaste album spelande i huvudet vilket innebär att det får bli Dagens visa.

Innocence - Avril Lavigne
Waking up I see that everything is ok
The first time in my life
and now it's so great
Slowing down I look around and I am so amazed
I think about the little things
that make life great

I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling

[ Chorus ]
This innocence is brilliant
I hope that it will stay
This moment is perfect
Please don't go away
I need you now
And I'll hold on to it
Don't you let it pass you by

I found a place so safe, not a single tear
The first time in my life
and now it's so clear
Feel calm, I belong, I'm so happy here
It's so strong and now I let myself be sincere

I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling

[ Chorus ]

It's a state of bliss, you
think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry
It's a state of bliss, you
think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry

It's so beautiful it makes you wanna cry
This innocence is brilliant
Makes you wanna cry
This innocence is brilliant
Please don't go away
Cus I need you now
And I'll hold on to it
Don't you let it pass you by

[ Chorus ]

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars lilla Teddy, inte kul att bli sårad om och om igen inte.. =(
Hoppas det här förhållandet kommer att funka, sårar hon honom kommer jag iallafall inte att stå ivägen för dej nä hon ska "få något med dej att göra" ;P

2007-11-23 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0