Less

Jag är dum. Jag är så jävla less och trött att jag egentligen bara vill stanna hemma med böcker och te med en massa honung i. Gör jag det, nej. Jag ska vara duktig. Jag ska gå till den förjordade APUplatsen och sitta där som en grå liten knappräknande mus inne på kontoret fram tills skymningen när jag ska gå till jobebt där jag fanimig inte ska ta någon rast eftersom jag var på rast 2 timmar senast jag jobbade. Sen ska jag knata hem och titta på House. Så ser dagsplaneringen ut. Så ska jag göra. Men jag vill inte. Hade igår varit idag hade jag verkligen kunnat stanna hemma eftersom jag var så trött att jag vara nära att däcka vid tre-fyratiden på eftermiddagen men idag är jag både piggare och har inte ens någon liten temperaturavvikning att komma med. Det enda jag skulle kunna skylla på är att jag har ont i halsen och orkeslös. Det kommer inte godkännas.
Dammit.
Men jag vill!

Kommentarer
Postat av: Erika H

Gumman lilla, nu har jag sovit litegrann och mår bättre åtminstone!

Så nu ska jag sova mer och hålla tummarna på att mina plötsligt tunga ben slutar skaka imorgon

För imorgon kommer göra mitt bästa för att ignorera om jag är sjuk, jag får bita ihop!

2007-11-20 @ 23:01:16
Postat av: Emelie

Huva, din stackare, inte kul med en sån där skit APU-plats.. =/ Hoppas Erika kommer tillbaka och kan göra dej sällskap iallafall!

2007-11-23 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0