Spam

Jupp, beklagar sorgen men jag har återigen fått en bloggspammardag.
Jag mår piss. Huvudet vägrar sluta pulsera och det finns stora lock för mina öron. Jag har varit varm (för att vara jag) hela dagen. Började på 36. och gick till hela 37grader fast nu är jag på 36.7 igen. Men jagbrukar vara ungefär 35.8 så jag tycker det är rätt varmt, dessutom kallsvettas jag och jag chansar på att jag inte kan stå. Denna teori är dock inget jag tänker testa inom en snar framtid. Jag borde läsa Vittula, jag har typ 3½kapitel kvar - det vill säga max 3 timmar. Just nu sitter Jenny och skickar massa bra musik åt mig. Tack. Hon hittade Geeks Get The Girls och nu delar hon med sig av Ella Enchanted och RENTalbumen.
Jag somnade om imorse. Det var ljuvligt skönt. Jag somnade kring 1 och vaknade när klockan ringde 8. Då jag stängt av den kom jag på att jag ju inte behöver vara utanför dörren före halv1. alltså vänder man på sig och sover en timme till. Skööönt! Fast jag hade gärna legat kvar lite längre där i värmen, jag vet bfaktiskt inte vad det var som fick upp mig. Gammal vana att man måste upp snabbt för att hinna? Jag vet inte men jag har börjat misstänka att jag inte är ett dugg morgonpigg utan bara är van vid att kliva upp före solen. Det låter verkligen tragiskt.
Pappa har köpt de två första volymerna av Naruto. VARFÖR??? Varför lutar han köpa Kyo och knatar sen iväg och skaffar Naryto? Hur fan tänker gubben? Kyo är ju asbra medans Naruto suger från sidan 1 och aldrig slutar. Dumma han.
Jag har ont i nacken och jag har ingen aning om varför. Men jag har haft det i flera dagar. Dumma kropp. Som vanligt.
Jag har jobbat för lite den här månaden. När jag loggade ut igår hade jag jobbat 5.6 timmar under hela november. Mycket obra, alltså ska jag jobba både ikväll, imorgon och söndag för att inte tala om tis-fre nästa vecka. Det kommer behövas. Men jag vill inte. Blärk.
Jag har fortfarande inte orkat ta mig för att städa skrivbordet. Det är också en sån där dum liten sak man borde göra. Uffa. Golvet är ju rent om inte annat?
Jag vill ha fler böcker med Gravitation och Vampire Game. Hoppas inte de hinner konka före jag fått tag på dem. Hoppas hoppas hoppas.
Man kanske skulle äta något före det där mötet med den viktiga personen? Eller åtminstone dricka lite te... Jag ska nog fixa fram lite te. Kanske en macka också, det får vi se när jag tagit mig fram till köket vad jag känner frö då.
Blä jag vågar inte ställa mig upp med det här vingelhuvudet. Usch usch.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Huva, inte ska du behöva må sådär dåligt inte! Dumma din kropp som inte kan vara frisk nu, inte kul att vara sjuk!
Haha, somna om är jätteskönt! ;)
Men uscha, nu får du säga åt din kropp att jag befaller den att bli frisk! XP

2007-11-23 @ 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0