FYI

Lite random grejsimojs...



¤ Som att Jenny har en ny blogg, inte längre http://bloggis.se/softish utan nu är det http://softish.blogg.se om gäller (igen.)

¤Som att jag ska ha kinesiska nu på morgonenn och glömde bort att vi hade läxa, bussen alltså.

¤Som att det börjar bli kallare och kallare ute och jag behöver mössa och vantar.

¤Som att den skitsnygga BHn jag föll för inte längre finns inne.

¤Som att Bokia är skitdåliga på att få in nya mangaböcker.

¤Som att Spawn är en sjukt bra serie som finns på piratebay för bara 2GB.

¤Som att ridningen gick piss igår.

¤Som att jag ska jobba ikväll när jag hellre vill vara emd Marcus.

¤Som att HS är världens fegis som skjutit på vår duell i en halv vecka!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aww stackare xD

2007-10-09 @ 07:25:19
Postat av: Emelie

Stackars lilla Elisabeth, det kan inte vara lätt att vara du inte XD

2007-10-09 @ 10:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0