Lättroad

Ännu en liten lista

DIG:
 hur lång är du? 177cm
 vad vill du bli när du bli stor? Nöjd?
 vad pluggar du? - Samhälle internationella inriktningen
 har du långt hår? - Axellångt
 vilken hårfärg har du? - Motvilligt blond ><'
 sminkar du dig? - Allt är relativt men nej så sällan som det händer skulle jag nog inte säga det...
 vilken deo använder du? - Dove
 vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Vita och gröna O_o'

FAMILJEN
bor dina föräldrar ihop? - Ja
vem är bäst, mamma eller pappa? - Hunden <3
hur många syskon har du? - En stor liten bror
vad är det senaste du sa till din mamma? - Jag måste gå till bussen, du är ansvarig för riset!
vilken mat lagade din pappa senast? - Makaronipudding XP
hur många ställen har du bott på? - Tre
vem i din familj stör du dig mest på? - Johan?
vilken familjemedlem är snällast? - Assar
när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jaaadu... ska jag ha så bra minne?
hur gammal är din mamma? - 44

KOMPISAR:
bästa vän/vänners namn? Märtha, Kix, Emelie, Jenny och Camilla
när var du senast med nån kompis? - Lördags
vem sov du hos senast av dina kompisar? - Märtha
har du kysst nån kompis? - Klart jag har
har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Christoffer, fast inte lika nära som förut =/
vem har du varit kompis med längst? - Erika
vem känner dig bäst? - Ingen aning xD
Längsta tid du varit osams med en kompis? - En vecka?
skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Beror på hur starkt hatet var..?
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Inte direkt, vill jag inte vara med folk är jag inte med dem ;P

KLÄDER:
vad har du på dig idag? - Skjorta och byxor  <3
har du bytt om idag? - Ja?
favorittröja? - Den här skjortan tror jag... fast den svarta korsetten och nättröjan är också omtyckta
sexigaste klädesplagget på andra könet? - Jeans
har du gett bort kläder nån gång? - Ja
har du ångrat ett klädköp nån gång? - Nope
har du handlat kläder genom internet? - Nej, mig vara feg... klart man ska prova kläderna först - det är ju (minst) halva nöjet!
har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Varför skulle jag? sanningen kommer ju ändå komma fram xD
Fulaste plagget andra könet kan ha? - Tighta jeans är ju inte det vackraste kanske... Men pelleshorts är fan inte bra de heller ><' 
vad använder du för skor? - Det trasiga paret jag har?

VÅGAR DU:
vågar du skrika åt dina föräldrar? - ja
vågar du klä dig annorlunda? - ja
vågar du vara dig själv? - ja
vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - ja
vågar du fisa inför din pojk/flickvän? - Har man något val?
 vågar du pierca dej? - ja
vågar du dig på utmaningar? - Jag är löjligt svag för utmaningar, säger (näöstan) alltid ja
vågar du ha sex på offentlig plats? - ja
vågar du vara omogen? - ja
 vågar du äta småkryp? - Beror på vilket kryp... =S

SKOLAN:
vad heter din skola? - Hedbergska
vad heter din favoritlärare? - Trevor Fisher
vad är ditt favoritämne? - Engelska
snyggaste läraren på skolan? - Ska det finnas såna också? Jag kollar bara på elever 0=)
har du bra betyg? - Helt ok men de kommer försvinna i år xD
 tråkigaste ämnet? - Miljöpolitik
har du skolkat mycket senaste året? - Mer än vanligt... har tydligen 14% frånvaro ><
Har du fuskat på prov? - Nej, kan man inte så kan man inte. Fusk är fel!
hur tar du dig till skolan? - Buss
har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? nej

RANDOM:
vet du vem FATO är? Vemdå? O_o'
när tuggade du tuggummi senast? Förra veckan nån gång
när var du på semester senast? Början av augusti
vilken färg är det på din tandborste? - Blå
är ditt hår tråkigt? - Som fan!
vad har du för påslakan just nu? - Vita
när såg någon dig naken senast? - Torsdags >w<
När kysste du någon senast? - Torsdags ;_;
hur ofta duschar du? - Varannan dag
Gillar du BUBBEL ROLLER? - Vad är de?
när ska du gå och lägga dig? - Ikväll ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yay jag fanns med (L)

2007-10-08 @ 14:40:09
Postat av: Emelie

Härlig lista Elisabeth ;) Jag uuundraar vart den kan komma ifrån...? XD
Woho, jag var också med

2007-10-08 @ 21:45:59
Postat av: Emelies lilla fortsättning..

(skulle ju vara med i slutet);

=D (L)

2007-10-08 @ 21:46:47
Postat av: Skolans snyggaste!

Du kollar bara på elever?
Fan va tråkigt!

2012-10-21 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0