Mobboffer

Min kropp mobbar mig.
Jag lovar.
Jag kan inte komma på någon annan förklaring. Varför skulle man annars känna att foten är stukad bara efter att ha suttit på en buss? Och varför i hela friden fortplantar det sig till trampsulorna och den andra fotens vrist också? Så ska väl ändå inte en snäll och väluppfostrad liten kropp behandla sin invånare? Eller är det bara alla andra kroppar som tvingar sina invånare att hålla käft medans min har yttrandefrihet, eller så är det kanske det den inte har och därför försöker straffa mig genom smärta? Men det borde väl göra lika ont på kroppen som på mig? Jag blir så jävla less på den här grejen jag måste gå runt och släpa på. Först två stukade fötter sen en jävla urinvägsinfektion i njurarna så ryggen gjorde ont och då blev det tillochmed receptbelagda tabletter och nu gör fötterna ont igen. Ska det vara så jävla svårt att hålla sig smärtfria och snälla?
Marcus är åtminstone gulligt distraherande på MSN, han föreslog att jag inte skulle låtsas om att det gjorde ont och när jag sa att jag inte kunde började han diskutera hjortar och kiwi för att få mig på andra tankar. Genomskinligt som fan men jag tackar och tar emot.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uscha, stackars lilla Elisabeth, inte ska du gå runt och ha ont inte *försöker skrämma bort ditt onda och hota med att om det inte försvinner så får det med mej att göra! XD*

2007-10-14 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0