Redan?

Jag sitter på skolan. Jag kom hit för kanske 10-15 minuter sedan och gick till salen där jag vet att vi ska ha prov halv. Dörren är öppen och därinne sitter min lärare. Min naturliga reaktion är naturligtvis att fråga "skulle vi vara här redan?!?" Hon tittar lite förvånat på mig med en blick som tydligt visar att jag just gjort bort mig och svarar med att "bklassen ska göra provet 8.30 men jag är välkommen in om jag vill göra det nu istället." My ass! Jag fick ju världens panikattack, ska det vara så svårt att stänga dörren så att man slipper såna där missar? Ur mitt perspektiv var det löjligt pinsamt. Bläää!!!~~ Jag hade visserligen kunnat gå in och göra provet, jag såg att Linda E satt där, och ha det bortgjort men faktumet att jag bara har mina förkunskaper och skolboken att gå på kvarstår. Lagom lyckat när hon sa att vi skulle ha kollat upp saker i förväg, t.ex. svårigheter som möter kristna i vardagslivet. Jag skulle kunna göra det nu. Om jag orkar. Tveksamt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uscha, lärare kan vara så dumma ibland... *slå*

2007-10-27 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0