Jag är inte ensam!!!

Jag sitter just nu i GAbiblioteket och tjuvlyssnar på småttingarna och deras skitsnack. Hon bredvid mig är uppenbarligen bloggberoende. "Hon har bloggat 20 gånger under 6 dagar och hinner säkert 3 gånger till innan dagen är slut." Med jämna mellanrum så hör jag henne säga till tjejen mitt emot "Kicki, nu måste du läsa min blogg för jag har lagt upp mer." Hon försöker också övertala den här Kicki om att skaffa en ny blogg eftersom hon har läst vad alla andra har skrivit på sina egna bloggar. Det är lite sött. Det värsta är att jag evrkligen kan känna igen mig.
"Läste du min sista?"
"Ja"
"Kommenterade du?"
"Nej, jag hann inte. Vi måste gå till skåpen nu, kommer du?"
Det är hysteriskt roligt! Jag kan inte hjälpa det. Jag känner något slags starkt band med den där blonda tjejen som bloggar på tok för mycket. Jag är inte ensam om bloggberoende!

Kommentarer
Postat av: Ia

får jag också vara med i klubben??

2007-09-06 @ 15:14:20
URL: http://iars.blogg.se
Postat av: Jenny

hahahahh naw elisabeth har hittat sin själsfrände inom bloggande?

2007-09-06 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0