Tristess

Jag borde laga mat. Fast jag vet inte om jag är hungrig. Jag kommer antagligen att göra spaghetti och köttfärssås, och det vet jag att jag inte känner för. Jag vill fika. Drick varm choklad och äta någon god kaka från choclate house till. Det står en stor flaska med fanta bredvid mig. Jag tycker inte om fanta. Det är det Marcus som gör. Men jag tycker om honom. Igår smakade fantan faktiskt rätt bra. Det var nog för att jag drack den med honom. Jag är nog inte klok. Jag lyssnar igenom nerladdade album, just nu är det Recovering the Satellites med Counting Crows. Den här låten heter i'm not sleeping. Det gör jag nästan. Nästa låt heter Goodnight Elisabeth, det passar bättre. Mest för att jag har tråkigt. Jag luktar Marcus. Det är trevligt. Fast jag måste duscha. Blärk. Visserligen tycker jag om att duscha, det är skönt som fan, men efter det kommer jag inte känna hans doft på min hud. Den här låten var bra. Mig tycka om mitt namn i den här sången. Den är mysig. Jag vill baka. Helst kladdkaka men jag känner för äppelpaj. Jag har fortfarande inte orkat gå upp till äppelträden vid trädgårdslandet, fast jag vet att de har finare äpplen än det stora nedanför huset. Jag tänker på det arje gång jag går förbi andras äppelträd, det är så frestande att bara sträcka ut handen och ta ett riktigt fint äpple. Fast jag vet att vi har liadana hemma. Jag blir lika moraltantig på mig själv varje gång, hittills har jag inte gjort det. Det finns inga roliga människor på MSN att prata med. Blärk. Jag har ju tråkigt! HS var inne et tag men sen stack han igen, jag fattar inte att han inte blivit frisk än. Han har ju varit hemma i en vecka nu. Stackars lilla pojke... Han påstår att teknik är mer krävande än spin. Jag tänker inte uttala mig om det, jag har inte rpovat att gå teknik. Dessutom har det ju att göra med vad man har lätt för till att börja med, jag skulle ha jättevsårt för att gå där efetrsom jag inte fattar vad de pratar om men det vette fan om hans kulle klara spin så mycket bättre. Nåja, så länge båda är nöjda med sina linjer är det väl allt som betyder något antar jag. Nu kom mamma och tjatade om mat. Jag borde verkligen pallra mig upp och slänga ihop nåt snabbt. Jag kanske skulle göra det nu? Jag undrar om vi har lök hemma....

Kommentarer
Postat av: Erika H

>___<; allt det här skrivandet om mat gör mig hungrig

2007-09-16 @ 19:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0