Bäst i Sverige

Jajamen, i skrivande stund har jag legat på DeathGames förstaplats i ett dygn. Jag är sjukt stolt över mig själv. Den här omgången var vi bara 6 pers anmälda i startfältet och nu har jag mördat 4 av dem. Såg HS när jag hoppade av bussen idag också och det bestämdes att vi ska ha kolaremsduell på tisdag. Han är lång så det blir säkert en trvelig utmaning. På lördag ska det komma fler deltagare och det verkar som att alla är ute efter mig. Fan vad kul jag ska få ha!
Här är min mordhistorik från denna omgång, so far.

Namn: Joackes
Vapen: Banan = Pistol

Mördarens beskrivning
Efter en underbar dag så åker jag och min tifing Emelie ut till sidsjötrakterna i jakten på ett blivande lik.
Solen strålar, fåglarna sjunger, folk går med sina hundar och jag är katt.
Vi hittar efter lite turbulens till rätt adress och kliver ur bilen. Jag sätter min apa på deras bil som står parkerad på uppfarten och plingar på med en morot och banan i varsin hand. Hans mamma öppnar och ropar fram honom till dörren. Han ser lite förvirrad ut men håller handen bakom ryggen med ett illavarslande leende samtidigt som han långsamt närmar sig min höjda morot. Tänk om han också har en morot och tänker sticka ner mig??? Jag får panik och skjuter. Han var obeväpnad men det gör inte alltför mycket då jag nu har omgångens första kill.
Offrets beskrivning
Hon plingade på min dörr, min morsa öppnade sa att jag hade besök. Tänkte inte på att jag var med i deathgame hon stoppade en morot i mig och sa att jag var död. Sedan tillade hon att jag var söt. Dog på första dagen, men en trevlig person att bli dödad av.

Namn: Heineboot
Vapen: Banan = Pistol
Mördarens beskrivning
Efter ett lyckat mord i Sundsvall så körde Emelie ner mig till bussen hemåt.
Jag hade tidigare pratat med Marcus om huruvida vem som skulle mörda vem, som vanligt, och han kändes alldeles för stöddig för sitt eget bästa. Dags att lära pojken en läxa.
När bussen rullar in i Härnösand hoppar jag av vid hans hållplats och knatar ditåt. Lämnar väskan, påsen och lådan tillsammmans med jackan en bit längre bort på gatan och tar bara med mig en banan, apa och ett äpple. Springer över gårdarna för att inte synas från deras hus och ställer mig sen på vakt vid dörren. Plingar på och håller bananen i högsta hugg. Dörren öppnas. Pang du är död!
Ägd.  
Offrets beskrivning
Jag dog. Mycket superdumt. Folk i klassen och klanen hade påpekat hur korkat det skulle vara att dö för Eliabeth igen. Så jag köpte mig ett äpple(oh mycket ambitiöst!)och ringde hem för att kolla huruvida någon apa bestämt möte med mig. Kommer hem, Elisabeth ringer och berättar glädjestrålande om hennes första kill för omgången. Right. Bra. Hon är upptagen, jag överlever. Sätter igång ett spel och inom en kort tid ringer någon på dörren. Morsan pratar i telefon, jag går ner och öppnar dörren. *Kan knappast vara elisabeth*.

-PANG DU ÄR DÖD!

Fan.

Jag är dålig. Men snart ska jag bli bättre, lovar!

Namn: TEZSiiH
Vapen: Telefon-trakasserier = Mordbrand

Mördarens beskrivning
Jag och min trogna tifing Emelie åkte ut till Timrå för att få slica upp TEZSiiH med min fint utvalda purjolök.
Vi hittar fram till hennes hus och plingar på. Ingen kommer till dörren men det står 2 bilar hemma så vi plingar på en gång till. Hon kanske sitter på rummet och gömmer sig som andra förstagångsdeltagare tänker vi och jag ringer upp henne. Efter mycket om och men har hon kommit fram till att hon spelar DeathGame och att hon är hemma. Branden tar fart och hon lovar att hon är på väg ut.
2 minuter passerar.
Ingen Therese.
Ringer upp igen och nu vet hon tydligen inte alls vart hon är, antagligen beroende på all rökförgiftning. Hon är hemma. Nej, vänta! Hon är ... nånstans ... fast det har ingen adress. Men nu har hon verkligen inte tid att prata för hon måste gå på toa.

Du dog, lev med det.
Oavsett om dina vänner en timme senare hävdar att du var på stan.
Offrets beskrivning
åh ja tog livet av mig ja fattar inte hur ja ska beskriva de?

Namn: Orka
Vapen: Purjolök = Svärd

Mördarens beskrivning
Efter ett misslyckat attentat mot Timråfjortisen så åker vi ut till Juniskär för att duellera mot Magnus.
Han använder morot och jag en purjo, gräset är skithalt.
Jag tror egentligen han var lite bättre än mig men mitt vapen var längre. Size matters.
Mördarens beskrivning
Efter ett misslyckat attentat mot Timråfjortisen så åker vi ut till Juniskär för att duellera mot Magnus.
Han använder morot och jag en purjo, gräset är skithalt.
Jag tror egentligen han var lite bättre än mig men mitt vapen var längre. Size matters.

Kommentarer
Postat av: TEZSiiH

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

2008-05-02 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0