Bättre nu

Men inte bra.
Verkar inte komma någon vart med hemprovet, blir nog en till sömnlös natt. Än så länge är jag ju långt ifrån trött, ok det betyder kanske inte så mycket halv 10 men det är ju alltid något?
Ska vi slå vad om att jag kommer att word-blogga ikväll när internet är nerstängt? Mellan 2 och 4 inatt är det tydligen tänkt att blogg.se ska ligga nere, vi får se om det faktiskt är uppe och fungerar som det ska när jag har vaknat. Har tydligen bara kinesiska imorgon, grovt skönt. Timmy tänker avkräva mig en lättcider för att jag ska få prata telefon med honom mitt i natten när jag har tråkigt, vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Utnyttjad eller helt enkelt så tråkig att man behöver alkohol, även om den bara kommer i formen av en 2.25%? Vad tror ni?

Jag kan inte förstå hur jag kunde glömma bort min kärlek till läkerolen bara så där? De är ju underbara, ska fan börja knarka dem igen!

Imorgon ska jag köpa mina studentskor tror jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter ju inte bra det där med hemprovet inte.. Men jag har gett upp jag, det kommer inte bli nå bättre.. =/ Mitt hemprov suuuuger! =(

Haha, Timmy vara speciell han ;P

Ooh, nya skor! :3

2008-04-28 @ 21:48:12
URL: http://emeylie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0