Change of plans

Just nu sitter jag i min säng iförd endast underkläder och fryser... Kläder kan vara en ide men garderoben känns så långt borta.
HS backar ur duellen, som vanligt, och han funderar på att backa ur vår hentaikväll i helgen. Jävla svin.

Marcus har eventuellt fått Crille att gå med på en duell, jag antar därför att han inte har sett min apa även om det känns osannolikt. Dumma blindstyre.
Marcus erbjuder glass men inte lika aktivt inbjudande som tidigare under dagen och min gamla engelskalärare har börjat skriva till mig igen. Han ska tydligen bli designingenjör nu och tipsar om att barnens hus har bra erbjudanden när det kommer till såpbubblepriser.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha Okej?! =P

2008-04-08 @ 19:58:03
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0