Den som väntar på något gott

Ska tydligen gå ut och gå med Marcus. Mysigt värre.

Det känns som att folk har fått för sig att jag bryr mig om deras sovvanor. Tommy skrev på MSN och stäkkde några frågor om filosofin och jag kunde ju inte svara för allt ris i kina. Han rättade mig och sen var det slut.
Anna loggade in och frågade vad jag hade för mig. En halvtimme senare kommenterar hon med att hon somnat över skrivbordet och skulle gå och lägga sig. För 20 minuter sen skrev Tommy godnatt. Varför? Kände han sig ensam och övergiven och behövde höra ett godnatt från någon i klassen han knappt pratar med?
Varför blir folk trötta av att chatta med mig?

Jag borde byta tröja, den här luktar illa... Mitt hår har inte borstats på evigheter och jag har världens stubb på benen. Stackars Marcus som ska dela säng med mig inatt. För han har inget val.


Kommentarer
Postat av: Jonna

SovGott!

2008-04-19 @ 23:49:00
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, nu törs inte jag skriva till dej och säga att jag funderar på att slappa vid en film (dock inte sova!) =P Då kanske du tror att jag även vill lämna dej XP
Icke sa nicke baby, your mine and i'm yours! (L) :3

2008-04-19 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0