En till hinner vi innan månaden är slut

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Tungan
2.Vara seriös eller rolig? Rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Röd såklart!
4. Brinna upp eller drunkna? Kan verkligen inte välja... Drunkna kanske?
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Fiender

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Jag tycker om mina vänner, min pojkvän och vår hund.
2. Sol eller måne? Måne
3. Vinter eller höst? Höst!
4. Vänster eller höger? Vänster
5.Soligt eller regn? Soligt?
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad!

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 19.23, snart slutar min ridlektion...
3. Fullständigt namn? Anna Sara Elisabeth *******
4. Vart vill du bo? Någon större stad än Härnösand iallafall!
5. Hur många barn vill du ha? Inga!
6. Vill du gifta dig? Jupp, helst i en skog emd fantasyinspiration.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar.
8. Har du ätit sushi? Ja men det är inget jag tänker göra om...
9. Favoritglass? Kulglass! Helst i kiwismak.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Müsli åt lillebror sen finns det special k och havrefras.
11. Humör? Lat!

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej
2. Sjungit? Ja, Emelie och jag sjög låtar från Enchanted medans Kix och jag har sjungit låtar från Hairspray.
3. Blivit kramad? Japp.
4. Känt dig fånig? Jag är alltid fånig.
5. Saknat någon? Utan tvekan
6. Dansat galet? Nej
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit? Ja
10. Ljugit? Ja. Det liksom bara blev så...
11. Blivit kysst? Nej inte det heller...

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha nej inte än, men de kommer nog snart.
2. Har du en hund? Världens bästa Assar!
3. Tycker du att du är attraktiv? Nej, verkligen inte.
4. Sover du helst själv eller med någon? Med sällskap, får typ ångest av att sova själv...
5. Tror du på spöken? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0