Godermorgon

Jag är inte normal.
Nähä, tänker ni nu, det hade vi iiingen aning om...
Men det är faktiskt sant. Jag vaknade 10 i 7 imorse, av mig själv. Och kunde inte somna om.
Normalt? Inte ett dugg, inte ens för mig.
Så nu sitter jag här och läser ouppdaterade bloggar och funderar på vad man ska göra efter att man duschat, tömt en tvättmaskin, klätt på sig och ätit frukost. Förslag någon?

Idag kommer det fler deltagare till DeathGame, något som gör mig fruktansvätr glad eftersom jag just nu ligger på en delad förstaplats. De kommer in klockan 3 i eftermiddag, så antingen försöker jag återigen få med mig Emelie om de bor någotsånär nära henne eller så tar jag det innan jag åker hem imorgon. För dessa nybörjare måste dö!
Crille kommer också med idag men han får fan vänta på sin tur, först ska jag duellera mot HS på tisdag, sen kan jag spränga Crille i luften.

Ska som sagt till Emelie idag, vi ska ha filmkväll ala budget. Mycket skönt för mitt stackars konto. Vi ska titta på Dumbo, Sweeny Todd och ... det var fler filmer men just nu kommer jag inte på vilka.

Borde förövrigt byta ut musiken på min mp3 snart. Kanske är vad jag ska fördriva morgonen med?
Var lade jag USBkabeln?

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon :)

2008-04-05 @ 08:24:24
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Maria

God Morgon! Hur står det till idag?

2008-04-05 @ 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0