Godnatt

OMFG
Jag har uppdaterat den här bloggen 9 gånger idag och det har knappt varit något av de inläggen som är värdiga ett helt eget inlägg, de borde ha slagits ihop till ett enda stort onödigt inlägg. Nåja.

Jag skulle vilja gå till stallet idag. Promenera dit, vara där och sen promenera hem. Det är fint väder ute. Solen lyser om inte annat. Om jag skulle gå dit skulle jag behöva gå inom en kvart för att vara på den säkra sidan, iallafall när min kropp är så här seg. Sen kom jag på att jag är sinnessjukt trött över huvud taget. Jag kanske ska ringa och säga att jag inte kommer och sen bara ställa undan den här datorn från sängen och sova? Tanken känns lockande...
Jag tar tempen, den får avgöra. Är jag varmare än 36.5 vilket vanligtvis är det varmaste jag är som frisk så stannar jag hemma från stallet och sover. 37.0, hejdå hästarna.
Godnatt, nu ska jag sova gott.

Kommentarer
Postat av: Linn

haha okej.. då kanske stjäntecken är något att halvtro på i alla fall :)

2008-04-21 @ 16:23:54
URL: http://nollkommanoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0