Heh...

Jag ska vara i skolan tidigt idag. Eller ja, tidigt för att vara måndag. Vanligtvis börjar jag efter lunch och nu förväntas jag infinna mig vid 10tiden för att berätta om mitt, ej påbörjade, projektarbete. Inför hela klassen. Om jag nu har förstått det rätt?
Vi ahr fått ett mail där det står vad vi ska prata om. Jag har inte ens läst det. Erika tänker inte dyka upp och jag är frestad att göra samma sak men jag måste vara stark!

Jag har min smileyhatt idag. Bara för att försöka överleva liksom.

Emelie och ajg var duktiga nog att hitta de där jobbannonserna vi ska ha på engelskan idag men jag har fortfarande inte börjat på talet jag ska hålla på torsdag och jag som tänkte jobba varje kväll jag kan den här veckan. Tisdag till söndag liksom, jag behöver pengar och har ju faktiskt inte jobbat alls den här månaden. Fy mig.

Marcus kom hit igår. Jag bakade inget, hittade ett jättehärligt muffinrecept men saknade en ingrediens och hade smutsiga måttsatser så då orkade jag inte ta tag i det. Istället tittade vi på Stardust och var allmänt övermysiga mot varandra. Det kändes så skönt att höra hans hjärtslag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0