Here Goes

Det är bra mellan mig och Marcus igår, ska träffas imorgon när jag kommer hem från Emelie.

Igår fick jag min present från Anna, hon tog med mig på en pjäs som några av hennes (och en av mina) estetarkompisar gjort som projektarbete - den var jättebra och jag var så stolt över att känna dem. Nog för att de flesta i publiken kände dem och varandra, men samtidigt så måste jag ju trots allt ta hänsyn till att vi bor i en pytteliten håla så det går inte att undfly människor man inte känner.
Efter pjäsen så gick vi till videoteket och hyrde film, Truman Show och Perfume. Truman Show  var antagligen lika söt som vanligt och det jag såg av parfymen var sjukt spännande. Tyvärr sov jag igenom det mesta av båda filmerna, var så jävla trött och vi började inte se dem förrän vid 12-1 någon gång, alltså efter att vi tittat klart på en jättesöt animefilm som hette Tokyo Godfathers.

Ska som sagt till Emelie idag, kommer bli så jävla kul att se henne igen, kan inte fatta att det gått en vecka sen sist! Vi ska äta på biteline och vara med varandra. Kommer bli jättebra!

Mina jeans har gått sönder så jag började dagen med att laga dem. Eller klockmässigt sett så började jag dagen med att gå och lägga mig, kom hem vid 5 och somnade strax före 6 sen vaknade jag klockan 9. Och vaknade igen vid 11. Så nu är jag uppe. Om 50 minuter går min buss till Emelie så jag antar att jag inte kommer att hinna ta den där duschen jag tänkte på ändå när allt kommer omkring, men det överlever jag säkert ändå.

Jag har 80 kronor på mobilen och mina gratis sms är slut. Jag hann skicka 1337 stycken, tyckte det var värt att nämnas.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe duktig flicka ;) Hoppas du får ha det roligt med emelie :D

2008-04-12 @ 13:22:14
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0