Jaha

Där var hon död. Det känns som att jag nu borde riva upp himmel och jord precis som resten av Sverige. Det är klart att jag bryr mig, man ska inte gå runt och bete sig som han har gjort. Mörda folk på riktigt är alltid fel. Men vad kan jag egentligen göra åt saken? Jag kan inte återuppväcka henne eller någon annan person som dött och det enda jag aktivt kan göra för att förhindra fler mord i världen är att själv se till att inte mörda. Just nu är jag för trött för att se vitsen i att engagera sig på riktigt. Hon är död. Det är tragiskt. Donera pengar till AIDSforskning och rädda fler människoliv än vad den mannen skulle kunna förstöra på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0