Måndag

Skippar att komma på projektarbetet och jobba, det är ändå ingen engelska efteråt.
Mamma tycker att jag ska byta vecka med Johan eftersom jag ändå bara skulle kunna laga mat 3 av dagarna och då är det bättre att jag skippar matlagningen en dag nästa vecka. Hon har en jättebra poäng, jag har också tänkt så, men jag tvivlar starkt på att Johan vill byta plats emd mig så grinig som han brukar vara över att behöva laga mat alls. Nåja, vi får väl se.
Vaknade nyss, typ 8.20... Kändes så jävla skönt att vara den som fick bestämma när jag skulle vakna, det har jag inte ens fått göra ordentligt på helgerna under de senaste veckorna, av olika anledningar. Yep, it sucks to be me. Jag drömde att jag och Emelie kutade runt på min gamla högstadieskola iförda våra balklänningar och tittade på hur det såg ut nu, såg de nya typerna av fjortis och hälsade på gamla lärare och annat liknande trams ni vet. Fast sen när vi skulle gå tillbaka till gymnasiet kunde vi inte hitta någon stans och det blev världens bråk om hur man på bästa sätt skulel hitta dit. Men bara för att vi fick ha balklänningar var det ändå en rätt trevlig dröm... Jag känner mig lagom lättköpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0