Nationella pt1

Jag hade en dröm om att jag gick på kinesiskan och tittade på film, sen var det lunch. När jag kom tillbaka fån lunchen 12.30 kom jag på att jag skulle ha varit på nationella 8.30 och att tiden gick ut 13.30, jag hann i princip bara komma till klassrummet och läsa uppgiften före tiden var slut, 4o0 minuter hade jag på mig. Jag grät nästan i drömmen och jag grät nästan när jag vaknade.
Påminn mig om att gå till provet och inte någon inbillad kinesiska idag.
Ja, Marcus tycker att jag är dum i huvudet och beroende.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha gå inte på kinesiskan idag elisabeth =P Gå till provet xD

2008-04-23 @ 07:33:44
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0