Nej! Jag är för ung för att dö! Nåd!

Jag vill inte vill inte vill inte! Om en timme ska jag gå iväg och få min visdomstand utdragen. Varför måste jag dra ut den när den inte ger mig några problem? Dumma tandläkare och dumma tand. På de första röntgenbilderna låg den minsann rätt och då var det valfritt om jag ville dra eller inte men nästa gång de tittade hade den lagt sig ner och måste tydligen ut på stört. Det kanske var röntgenstrålarna som puttade omkull den? Jag ska nog starta en ny konspirationsteori om att för mycket röntgenstrålar i munnen är dåligt för tänderna och deras placering. Vilka köper den teorin?
Hur som helst så vill jag verkligen itne dra ut den, har hört tillräckligt mycket skräckhistorier om visdomständer för att inte tilltalas av iden att plocka bort dem en efter en jag också.

Mitt nagellack håller på att försvinna, fylla i igen eller ta bort atar jag. Trivs rätt bra med den här nyansen men jag känner mig så lat... Vi får väl se antar jag.
Ikväll ska jag försöka mörda de två spelarna som är kvar i länet för de är dumma och fegar ur dueller stup i ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0