Önskemål

Jag vill äta hallonkräm med mjölk eller en halv limpa njuta med en hel burk nutella utsmetad över brödskivorna. Oj vad gott det skulle vara. Sen vill jag titta på alla Peter Pan filmer som någonsin har gjorts i samband med detta. De tecknade Disneyfilmerna, spelfilmen med Jeremy Sumpter, Hook, Finding NEverland och om det finns fler så ser jag gärna dem också!

Min mun ömmar, eller egentligen är det väl snarare käkbenet som är ömt medans min mun känns aningen sträv och det där hålet där det tidigare idag fanns en tand är väldigt frestande att peta i med tungan, oavsett vad de sa att man fick göra.

Med lite tur kanske jag kan bli av med den där korta svarta klännigen, den som är så snygg och som jag hatar för att den är alldeles för femenin för mig. Pappa har eskorterat iväg den i en påse till Bob som ska kolla upp om hon kan/vill ha den imorgon. Hoppashoppashoppas.
Jag tror förresten att jag har kommit över henne helt nu. Det känns skönt att komma fram till, det var ju milt uttryckt på tiden.

Bredvid mig ligger den lilla påse med ibumetin de skickade med mig hem från tandläkaren, jag funderar på att ta en men jag vet inte om jag behöver eller inte, fast å andra sidan sa hon att jag skulle ta dem i förebyggande syfte. Lite senare kanske antaglien.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas allt löser sig för dig med din stackars ömmande mun gumman! =) Och vad skönt för dig att du kommit över Bob! *många kramar*

2008-04-09 @ 20:41:14
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0