Ska man verkligen?

Angående min studentklänning. Jag frågade nyss Marcus vad han tyckte om klänningen, konversationen såg ut ungefär så här:

marcus: ehm.. kort.  men sexig...  eller snarare "och sexig"
Jag: den har snörning men jo den känns lite kort... hmm
marcus
: so? Du funderar väl inte på att köpa den O.o?

Jag: jag tror inte att jag överväger det seriöst... men en snubbe på jobbet lovade en flaska champagne (utan "förpliktelser") om jag använde den som studentklänning och gick ut på trappan i den

rent hypotetiskt, är det något man skulle våga?
marcus: Du skulle passa bra i den ja. Om det är något du vågar är upp till dig

Ska jag ta det som en utmaning och göra slag i saken?


Kommentarer
Postat av: Linnea

välj något propert och fint till studenten. du vill inte sitta om tio-tjugo-trettio-fyrtio år och titta på dina studentilder där du bär en sjattig sjuksköterskeklänning. faktiskt.

2008-04-22 @ 19:03:23
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0