Suspekta lukter på jobbet

Jag trodde inte att jag skulle pappersblogga men jag hade tydligen fel. Jag valde fel bord, jag har haft solen i ögonen sen jag började ringa. Men det är inte anledningen till att jag valde att skriva. Det finn en mystisk lukt här. Det är en ny och väldigt stark herrparfym som just blandade sig in i luften runt omkring mig. Som vanligt luktar det cigaretter och lite unket och jag tycker mig förnimma en sag öllukt. Jag vill gå på krogen!
Emelie och jag var på Venuella efter skolan för attt prova sköterskeuniformen. OJ vad kär jag blev! Tyget var underbart och klänningen i sig var jättesöt. Sexkostym på Studenttrappan here I come! Hoppas att Pervot håller löftet om vin.
När jag kom hit var jag sinnessjukt törstigmen de hade inget gott te så jag fick dricka en massa varm choklad. Snubben som satt mittemot i fikarummet åt ett äpple som lät förföriskt saftogt, jag ville klubba ner honom och ta äpplet för mig själv. Nu har jag hamnat bredvid honom här inne istället.
Det luktar potatisgratäng, ge mig mat! Inte det att jag är hungrig...
Jag har just varit ute och druckit choklad i 50 minuter, inte smart. Men det var så kul att sitta och prata sex med Sara, den slynan hade sex nyligare än jag, måste åtgärdas!
Äppelsnubben heter Erik och har fina ögon men han pratar med blondiner så jag vågar inte prata med honom hur trevlig han än verkar.
Min handstil är verkligen större här än på de andra papprerna. Jag upptäckte just vem somluktar öl. Jag ska skicka ett hatbrev till en kärring som slängde luren i örat på mig innan jag hann säga hej. Jag älskar Eniro.
Om en timme drar jag hem och ser på House. Slut på pappret.

Kommentarer
Postat av: Linnea

läser du omvårdnad?

2008-04-23 @ 07:35:49
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0