Vaken igen

Så länge sov jag. Det var skööönt! Undrar om de löste fram något med maten, jag kan då intyga att jag legat som död sen senaste inlägget. Nu är det StarWars som gäller ute i vardagsrummet, hör dock inte vilken av filmerna. Chewie är så söt.
Mina drömmar handlade om delfiner som hoppade över en av broarna till mellanholmen, toalettbesök, ett reportage om en hästrädd pojke i sveriges hästtätaste stad och ... jag tror jag har glömt något men kan itne komma på det. Om man ska lita på min drömbok så innebär ungefär 90% av allt jag drömt om sen i lördags om sexuella behov och undertryckta känslor... Vad det innebär vet jag inte, tycker att jag har ett rätt bra sexliv..? Någon med förslag på varför jag tydligen drömmer om sex och undantryckta känslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0