En Till Lista!

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Sabine och Mamma
Vad gjorde du kl 8 i morse: Diskade en kakform... Eller om jag duschade?
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Läste bloggar
Det sista du sa högt: Ja antagligen, hejdå!
Vad har du druckit idag: Ingenting än O_O
Vad var det senaste du köpte: En bussbiljett från Timrå och hem igen
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig just nu: Det regnar och blåser rätt bra...
Godaste glass-smaken: Kiwi! Men den där Chokladbollsglassen från Sia Glass var inte helt fel den heller....
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Är man en hopplös romantiker så är man... Men egentligen tror jag väl mer på attraktion vid första ögonkastet...
Sover du tungt: Jupp
Drömmer du mycket: Jag drömmer hela tiden
Mardrömmar: Inte särskilt ofta. Tackochlov...
Vilket ämne är roligast i skolan: Tyckte om Engelska och Retorik.
Trivs du med ditt jobb: Inte ett dugg, jag trivs med kaffeautomatens choklad och vissa människor där dock...
Favoritlåt just nu: Ingen just nu, men däremot så loopar En Kungens Man med Dia Psalma i huvudet..?
Vad ser du om du tittar åt höger: Mitt rum. Precis lika stökigt och fint som vanligt.
Vad gör dig glad just nu: Att baka
Vad ska du göra härnäst: Kolla vad som händer på Haket
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Favoritgodis: Surt och salt
Klädsel just nu: Jeans och tröja
Musik just nu: Dia Psalma
Sommarplaner 2008: Sommarn är fan snart slut... Men planerna om Holland har ju infriats nu ^^
Hur många kuddar sover du med: 2 när jag sover hemma, 0-5 hos Jens och 1 hos de flesta andra...
Morgon- eller nattmänniska: Jag kan sova/vara vaken precis när som helst utan större problem...
Vem är viktigast för dig: De jag älskar
Bio eller promenad: Båda?
Är du kittlig: Inte på näsan =P
Snarkar du: Det händer, men pratar mer
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Gråsuggor och tveskärtar
Vad vill du jobba som? Äga ett café. Det eller skådis....
Stökigt eller välstädat? Stökigt! Hittar ju inget när det är städat!
Anser du att du är stark? Det händer att jag inbillar mig det tills jag får storstryk...
Vad längtar du mest efter just nu? Insikt
Hur svarar du i hemtelefonen? Med efternamnet
Hur svarar du i mobiltelefonen? Helluuuu? / Hej söt/bög/knäppskalle!
Antal timmar sömn inatt? 7igt tror jag. Ska inte klaga.
Sov du ensam? Nopes
Vem sov hos dig senast? Märtha och Kix
Vad ser du fram emot? Att få min lön
Vad vill du ha just nu?  Högre lön
Vilken buss åker du oftast? 201an
Vilken årstid är det nu? Sensommar
Anser du dig själv snygg? Långt ifrån!
Har du varit kär? Absolut
Är du kär nu?  Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0