Girls just wanna have fun

Utgång igår med PowerPuffPinglorna och Erikas älskling. Eller, utgång och utgång. Vid 9 började vi korka upp och vid halv 1 tog vi oss ifrån lägenheten för att färdas mot krogen. Så vi hade bara 1½-2 timmar på BK men med tanke på hur ont det var om roligt/snyggt folk så var det rätt lugnt ändå.
Vårt fördrickande var desto bättre. Vi proppade oss fulla med nachos och popcorn samtidigt som vi satt och skvallrade om vad som händer och fötter i våra liv just nu. Vi spelade även WiiFit där Emelie var den som låg klart bäst till! Assad var tydligen i lika "dålig" form som en 33åring, Erika var 31 och jag var 29. Sen kommer Emelie som faktiskt håller sig nere på de 19 år hon faktiskt är. Bitchfasoner där alltså, ska vi vara uråldriga ska hon också vara det!

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Mamma gör kyckling och sen ska det bli våfflor före jag knatar över till Snarkaren som har köpt hem en massa gottiga munkar från marknaden.
Att vara nyttig är grovt överskattat!

Kommentarer
Postat av: Beelz

prata med Linnea angående roadtrip till dig. Logistik och whatnot måste fixas...

2008-08-30 @ 19:13:25
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Bäzz 2

Tackar, den dök bara upp och jag kände mig tvingad att dela med mig! :)



Älskar din rubrik by the way! Har inget liv, hahaha! Skitbra!

2008-08-31 @ 04:10:56
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Tistlen

Svar: Jag tror dina ord. Du ljuger inte. Det kommer att bli bra.

Kram

2008-08-31 @ 10:25:07
URL: http://tistlens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0