Hej världen

Så det är så här du ser ut idag...
Nu är jag iallafall vaken igen även om jag känner mig helt jävla nerdrogad av att ha sovit i ca 4 timmar i en väldigt varm säng. På något sätt är det skönt att inte riktigt fatta vad jag ser eller hör. Att bara sitta stilla och ta in alla signaler jag får från runt om i kroppen som berättar hur jag mår nu. Och jag mår bättre ska ni tro. Jag känner mig långt ifrån frisk, men jag kan både andas och röra på händerna utan någon större ansträngning nu. Magen hotar inte längre med att spy och även om blicken är ofokuserad skyller jag nog hellre det på trötthet än något annat. Så från att hela kroppen kollapsade till att jag bara känner mig allmänt matt, på tre timmar och utan ett läkarbesök. Jag känner mig inte riktigt lika hatisk mot min kropp som tidigare idag.

Har ni förresten sett att hösten är här? Det syns visserligen bara några gula löv här och där, men rönbären har mognat i trädtopparna och om man tittar på marken så ser man även där att tiden har hunnit ikapp sommaren. Alla olika och vackra grässorter fyller marken vid vägkanten tillsammans med renfanorna istället för det vanliga gröna gräset med maskrrosor och prästkragar. Istället för att leta hallon och smultron i skogen så har man nu lättare att äta sig mätt på blåbär eller plocka lingon, även om de tidigare nämnda bären finns kvar ett litet tag till. Äppelträden här hemma har frukter som snart försvinner i händerna på pallare. Man inte riktigt än. För än är hösten inte här på riktigt, fortfarande existerar den i vänlig harmoni tillsammans med sommaren.

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

sv: oho, nedu. Jag har inte vunnit förrens jag har BANGAT din morsa! BUAHAHAH!!

NEVER PERFORM HERESY AGAINST SATAN!!!

2008-08-14 @ 23:07:32
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0