I väntan på en kidnappning

Senaste impulsköp: Läkerol - Shell hade bra priser

Bästa promenad: Vet inte säkert men vanligaste är den förbi Säbrå...

Favoritdryck: Te och hallonsoda finns alltid högt på listan

Bästa förfestmusiken: Nåt som man blir glad av?

Reser helst till: Roliga platser, helst med roliga priser också...

En bra gå bort-present: Öööh... Mig?

Favoritlyxartikel: Jag tycker att det kan kännas lite lyxigt med riktigt goda fikan?

Tidning jag gillar: Metro

Favvosajt: Haket.com

Favoritförort: Ööööh... Har vi såna härikring?

Fikar gärna på: Choclatehouse, namnet säger allt...

Favoritbutik: Där de säljer böcker! Eller Åhlens, det är enkelt?

Bästa skönhetstips: Sex?

Bästa lunchställe: Orientkebab i Sundsvall - där de har pökfritt i de inre rummen!

Favoritgrönsak: Paprika eller broccoli... Men jag är galen  majs och champinjoner också!

Favoritfärg: Grönt!

Favoritmärke: Ska jag kunna såna också?

Favoritdjur: Svårt, men jag skulle gärna vara en elefant eller pingvin i mitt nästa liv?

Snyggaste kvinna: Jessica Alba när hon är brunett skulle man väl inte tacka nej till...

Snyggaste man: Jaaa du... Svåra frågor... Vart tog alla mina fangirltendenser vägen, nu kan jag inte komma på nån?

Bil: HAHAHA! Har inte ens körkort.

Världens bästa nu levande regissör: Tim Burton?

Stjärna jag vill träffa: Sirius?

Favvoskor: Ja inte är det de nya iaf... Får väl säja "piratdojjorna"

Bästa diet: Ät mindre.

Modeförebild: Måste jag?

Mest överskattade affär: Euromöbler? Inte fan vet jag!

Bästa fyllekäket: Maryland Choclate-Choco-Chip Cookies!!!!

Dansar helst till: Musik?

Senaste fyndet: Mina gröna linnebyxor!

Favoritprodukt på apoteket: Ipren och Nevoletta är väl de jag käkar mest regelbundet därifrån ;P

Favoritblogg: http://satan.blogg.se kanske..?

I min dvd-spelare: Ingenting just nu vad jag vet?

Kommentarer
Postat av: Beelz

Yessss...!

2008-08-24 @ 20:23:48
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0