Onsdag

Jag ska iväg på någon mässa i Sundsvall idag. Något skit som arbetsförmedlingen slängt ihop för att deportera oss mer eller mindre arbetslösa ungdomar till fjällen under vinterhalvåret.
Jag ska försöka tigga ihop en skjuts från HS, han ville ha bensinpengar eller glass... Jag hoppas på glassalternativet.

Nu på morgonen så har jag vaknat, ätit kakor, kommit hem, duschat, klätt på mig, läst bloggar och av någon outgrundlig anledning målat naglarna.
Nu sitter jag här och mår bara fruktansvärt illa.
Jag funderar på att gå till BigBoy och be att få steka hamburgare nu under veckan bara för att jävlas med arbtesförmedlingen, typ idag eller imorgon... Påminn mig!




Fick nyss ett SMS från en viss Carl vars vishet jag känner att jag måste dela med mig av.
Carlens sexualundervisning för idioter, oskulder och godtrogna.

Doggy Style; när tjejen står på alla fyra. Framdelen av kroppen liggandes på en kudde. Händerna bakbundna vid svanken. Ögonbindel och mouthgag. Hon ska ha en askkopp väl placerad vid svanken. Han ska stå på kn' bakom henne med en hand väl placerad på hennes ena stjärthalva för stöd och eventuell bestraffniing. Han ska långsamt och rytmiskt pumpa sitt organ in och ut ur henne medans han åtnjuter tystnaden och den cigarr han har i sin "fria" hand.

There you have it. Helt plötsligt har jag nyfunnen respekt för alla tjejer han har knullat. Jag menar, vad händer om askkoppen välter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0