Sämst

Usch vad arg jag blir!
Jag tänkte gå på en promenad vid 1tiden idag. En promenad bara för att få gå bort allt blärk som tydligen finns överallt just nu. Lite tänkte jag gå för att jag fortfarande mådde illa efter den halva familjepizzan jag käkat under natten och morgonen. Men mest för att rensa huvudet.
Jag drar på mig så varma kläder jag kan hitta utan att börja rota runt bland vintersakerna och kidnappar mammas gummistövlar. Sen tar jag mitt paraply och går. Går och går och går. När jag har gått i nästan 45 minuter och är så matt att jag bara vill sätta mig ner och sova, kanske gråta lite också, så har jag fortfarande bara tagit mig ca 4 kilometer. FYRA KILOMETER!FYRTIOFEM JÄVLA MINUTER! Bestämde mig således att svänga av på den kortare vägen som bara är ~7km istället för att fortsätta framåt och gå det dubbla. Då börjar mobilhelvetet att bråka. Den vibrerade på ett sätt som mobiltelefoner inte ska vibrera. Jag fick ett sms, hörde signalen och när jag plockade fram telefonen började den vibrera. Den slutade inte när jag öppnade meddelandet. Den slutade inte när jag stängde av den. När jag plockade ut batteriet så slutade den kränga i min hand men så fort batteriet sattes tillbaka återvände spasmerna. Oavsett om telefonen var igång eller inte. Mobiltelefoner ska inte göra så, visst ska de inte??? Ringde i min mobilberoende panik upp John som jobbat med krånglande mobiler förut - Lämna in den nu, var det svar jag fick från honom. Jens som refererar till sig själv som tekniskt geni sa samma sak men tillade att jag borde plocka isär den och låta den "lufta sig" i några dagar. Fuck if I know? Tack och lov självdog vibratorn efter "ynka" 20-40 minuter men det var väldigt nervösa minuter i min värld.
Vid två var jag hemma igen, huttrade som en idiot och var allmänt dåsig. 34.9'C sa febertermometern.
Nu fryser jag fortfarande. Fan fan fan för min dumma kropp.

Kommentarer
Postat av: Beelz

pft, fuck other people!

ME! ME! ME!

2008-08-28 @ 17:51:32
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Hur känns det att fistas av Anthony Robbins med en handske gjord av Hat och Rakblad?

Ungefär likadant tror jag

2008-08-28 @ 18:37:16
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: anita

4 kilometer på 45 minuter tycker jag är lagom :)

2008-08-28 @ 19:35:07
URL: http://anitaq.blogg.se/
Postat av: Bäzz

Röd regnkappa? Vi hänger inte med. Förklara.

2008-08-28 @ 21:10:57
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Din stackare, låter inte som världens härligaste dag inte.. =/ krama om

Tur att telefon la av med sin dumhet efter ett tag iallafall, men jag säger som andra sagt: du borde nog lämna in den, för vad jag vet är inte det där normalt telefon-beteende inte.. ><'

2008-08-28 @ 22:14:59
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Tistlen

Svar: Tack. Vi ska båda må prima en vacker dag.

Jag rymmer gärna med dig. Men det kan bli svårt. Jag är ganska hopplös när det gäller det mesta. En riktig, djävla hare. Vet inte ens hur man åker buss. Hur skulle jag klara av att rymma?

2008-08-28 @ 22:51:15
URL: http://tistlens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0