Too little too late

Mamma kom in på mitt rum idag och lekte bekymrat förstående över "mitt liv". Tydligen har hon fått för sig att jag gör en massa korkade saker. Men det är bra att hon låtsas bry sig nu iallafall. Bättre sent än aldrig heter det ju. Men varför när jag är myndig istället för när jag växte upp?

Jävla dubbelmoralist är hon också. Igår sa hon att jag åt som en häst alldeles i onödan. Hon sa helt seriöst åt mig att dricka vatten istället för att äta riktig mat när jag kände mig hungrig. Idag kommer hon in och undrar om jag håller på att bli anorektiker. Great, du är så smart mamma.
Tack för att du finns, du är verkligen ett stöd.
Eh?

Kommentarer
Postat av: Tistlen

Svar: Jag vet inte om jag ens vill det. Varför egentligen. Det känns bara så onödigt.



Åh, mammor, mammor...

2008-08-06 @ 15:16:18
URL: http://tistlens.devote.se
Postat av: Ema

det är möjligt att du är bulimiker isåfall, säg det till din mamma. :)

2008-08-06 @ 15:22:22
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0