Gnällspik

Jens funderar på att skaffa en blogg.
Hans tanke är att uppdatera så fort jag gnäller över något och sen skriva precis hur jobbig jag är när jag gnäller.

Jag tycker att det låter som ett fantastiskt koncept, dels blir det som någon slags fanclub för mig, det är ju trots allt om mig det handlar, och dels skulle den uppdateras betydligt flitigare än vad min blir nu för tiden.
Men såklart, så fort jag sa att det var en bra idé så förkastade han det. Ser du älskling, nu gnäller jag igen....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, snällt att ha en tanke att skaffa blogg bara för att skriva om när ens flickvän är jobbig! XP

2008-12-29 @ 12:40:05
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0